Details, Fiction and کنتاکتور اشنایدر

Wiki Article

شرکت ثامن کنترل شرق به عنوان وارد کننده مستقیم کنتاکتور اشنایدر با تضمین بهترین کیفیت و قیمت آماده خدمات رسانی به شما می باشد .

دو شیوه خرید حضوری و اینترنتی روش هایی است که مدیران و تولید کنندگان این کنتاکتور برای راحتی حال مشتریان خود در نظر گرفته اند.

این نوع کنتاکتور یک کلید الکترومکانیکی است که از دو بخش پلاتین های قدرت، فرمان و بوبین تشکیل می‌شود. ساختار بدنه آن از پلاستیک فشرده مخصوص و قسمت پایین بدنه و صفحه کف آن از جنس آلومینیم آلیاژی ساخته شده است که عمل دفع حرارت حاصل از بوبین و هسته را نیز انجام می‌دهد.

کنتاکتورهای تک فاز، به دلیل کیفیت مناسب و نوع ساختار، ازنظر نگهداری شرایط مناسبی را ایجاد می‌کنند و نیاز به تعمیر و نگهداری فصلی ندارند.

کنتاکتور یک کلید کنترل شده برقی است که برای قطع و وصل کردن مدار قدرت برقی بکار میرود عملکرد

نکته حائز اهمیت دیگر اینکه ابعاد این کنتاکتورها با توجه به بوبین استفاده شده در آنها در مواردی دچار تغییر میشود به همین دلیل پیشنهاد می گردد که حتما دقت کافی در ابعاد انتخابی صورت پذیرد.

توزیع و انتقال انرژی الکتریکی فعالیت می‌کند.ایپاراد عاملیت فروش برندهای معتبری از قبیل اشنایدر فرانسه، زیمنس آلمان، مولر،

مزایای استفاده از کنتاکتورها نسبت به کلیدهای دستی صنعتی عبارتند از :

جریان هجومی موجب آسیب خازن، خال زدن و در بعضی موارد جوش خوردن پلاتین های کنتاکتور می شود.

✅ مجموعه ثامن کنترل شرق با هدف بکارگیری علم روز در راستای ارتقاء سیستم های برق و اتوماسیون صنعتی کشور وارد کننده مستقیم کنتاکتور اشنایدر با ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت و کیفیت می باشد .

این خطاها ممکن است به دلایل مختلفی به وجود بیایند برای مثال بر اثر برخورد یک یا دو فاز با زمین و همچنین اتصال دو یا سه فاز به یکدیگر.

یکی از مهم ترین قطعاتی که می توانید از مجموعه آدیش الکتریک تهیه کنید، کنتاکتور برق صنعتی می باشد که این قطعات به صورت مستقیم و در انواع مختلف به همراه خدمات پس از فروش ارئه شده توسط کمپانی های سازنده به فروش می رسند !

۵-از آنجا که در کنتاکتورها در هنگام قطع و وصل کنتاکتها بر روی هم ساییدگی مکانیکی ندارند

??????? ????? بارهای سلفی با کشیدن توان از منبع، کار مستقیمی انجام نداده و فقط شار مغناطیسی ایجاد می کنند.

Report this wiki page